Support

ECMsolutions support

Snel en deskundig support via onze eigen engineers.

    Open een supportticket

    Onverhoopt een probleem opgetreden? Laat het ons weten.

    Welkom bij onze support afdeling

    Hoe kunnen we je helpen?

    Loop je tegen een probleem aan of heb je technische vragen?

    Telefonisch is onze helpdesk bereikbaar op werkdagen van 08.30 uur tot 17.00 uur.

    Wij zijn 24/7 bereikbaar via e-mail.
    Stuur het support team een e-mail, dan openen wij voor je een ticket.
    Teamviewer Quick Support is direct uitvoerbaar zonder installatie.
    Deze manier van support is geoptimaliseerd voor directe ondersteuning.
    788
    Tevreden klanten
    25
    Jaar ervaring

    Hoe wij werken

    Zo wordt je ticket opgepakt.

    04 Stappen

    1
    01. Openen support ticket
    Bij het openen van een support-ticket ontvangt de klant automatisch per e-mail een ticketnummer ter referentie. Het ticket wordt vervolgens aan een van de engineers toegekend.
    2
    02. Ticket wordt opgepakt
    Bij het oppakken van een support-ticket wordt er eerst een analyse gedaan van het aangemelde probleem. Vervolgens wordt er contact met de klant opgenomen voor verdere analyse van het probleen.
    3
    02. Ticket wordt opgelost
    Indien nodig wordt er in overleg met de klant een planning gemaakt voor het toepassing van de oplossing. Indien de oplossing direct toegepast kan worden kan dit middels remote toegang via bijvoorbeeld Teamviewer worden uitgevoerd.
    4
    04. Testen & Review
    Nadat het probleem verholpen is wordt er aan de klant een toelichting gegeven over het ontstane probleem en de toegepaste oplossing. Vervolgens wordt het ticket in het systeem afgesloten, de klant ontvangt hiervan een e-mail.